fbpx
strategie

KFC a lansat o campanie care ironizează noul Chicken Big Mac de la McDonald’s.

KFC ironizează noul sandviș McDonald’s printr-o campanie de marketing pe rețelele sociale îndreptată împotriva concurentului său.

Anul acesta McDonald’s a lansat Chicken Big Mac – o reinterpretare a emblematicului său Big Mac, însă în loc de chiflă cu carne de vită, folosește piept de pui crocant acoperit cu sos Big Mac, salată, brânză și castraveți.

KFC nu a pierdut timp și a ridiculizat rapid noua ofertă a rivalului său, citând anunțul produsului McDonald’s și prezentând propria sa versiune de sandviș. “Iată, l-am reparat 😉,” a scris în descriere.

Lanțul de restaurante fast-food a răspuns apoi la KFC, susținând că nu era nevoie de nicio reparare.

În cele din urmă, KFC răspunde provocării concurentului său prin a-l invita la un test de gust.

Pe lângă scurta schimbare de replici de pe Twitter, camioanele de mâncare KFC au fost observate în fața mai multor filiale McDonald’s din Toronto, afișând imaginea “Am reparat” din mesajul lor anterior. 

Directorul de Marketing al KFC Canada, Azim Akhtar, a declarat că au văzut anunțul McDonald’s ca pe o “ocazie ideală de a se conecta la un moment cultural precum acesta.”

“A fost o șansă pentru brand să aibă o conversație amuzantă și să interacționăm cu consumatorii noștri într-un mod distractiv,” a adăugat el.